Menjadors Escolars

DINAR

L’hora de dinar a l’escola pot ser molt divertida perquè compartim el menjar amb els nostres amics i amigues. Per a nosaltres, aquest compartir ha d’anar acompanyat de voler descobrir nous sabors, saber escollir què ens ve de gust i entendre com l’alimentació és important per a les nostres vides. És clau que aprofitem l’hora de dinar a l’escola per a potenciar l’autonomia dels infants a l’hora de menjar.

JOC LLIURE

Entenem l’espai menjador com un moment de lleure pels infants. En ell és on juguen lliurement i es relacionen amb els companys i companyes sense cap activitat dirigida. És per això que sovint sorgeixen els conflictes. Aprendre a resoldre aquests conflictes de forma assertiva, comprensiva i respectuosa és clau per l’aprenentatge i el creixement dels infants i és per això que creiem tant en aquest moment com a espai de socialització.

ACTIVITATS DE PATI

Hi ha infants que poden trobar l’hora del migdia una mica llarga i és per això que també oferim activitats dirigides per fer al pati amb els nens i nenes que ho vulguin: jocs de gran grup, manualitats o esports per fer més amena aquella estona de després de dinar.